Januar og New York

Motivasjonen er tilbake! Nå er jeg godt i gang og har til og med begynt å trene med PT. Bra valg.

Jeg spiser også mat…

IMG_7506

og koreograferer.

IMG_1189

Som dere vet har jeg akkurat vært en uke i the big apple.

IMG_7547

Her gikk det for det meste i shopping, spising og litt dansing. Jeg vet ikke helt hvorfor, men turen til NY har virkelig gitt meg dansegleden tilbake og ting føles rett og slett bare ganske så bra nå!

IMG_7609

IMG_7638

Fant også (desverre) en liten candystore på 5th avenue & Lexington street.

IMG_7626

Min faste havregrøt til frokost, med frukt og 1 egg ved siden av.

IMG_7681

IMG_7676

IMG_7677

Har til og med «Gold card» på GMC etter denne lille handleturen.

  • Cellucor Super HD
  • Questbars
  • 5 hour energy
  • eBoost
  • 8 hour sleep

8 hour sleep skulle vel egentling brukes på flyturen, men der var jeg så heldig å få noen piller å knaske på av min gode venninne. Endte opp med å se Wolverine mens jeg spiste min fantastiske «diabetesmeny» (kyllingfilet ris og grønnsaker – anbefales!), før jeg sovnet og våknet 8 minutter før vi skulle lande. #win

IMG_7690

På Wallgreens fant jeg Poptarts og kunne selvfølgelig ikke dy meg…

IMG_7691

Og kan NOEN forklare meg hvorfor vi, RIKE Norge, ikke har noe tilsvarende Whole Foods? Dette må være den mest fantastiske butikken jeg har vært på i hele mitt liv. Organisk ditt, glutenfri datt, all-natural her og crazy salatbar der. Hadde jeg kunne tatt med meg halve butikken hadde jeg gjort det, men tviler på at unsweetened vanilla flavoured almondmilk ville taklet turen til Norge. Sukk.

IMG_7698

Siste dagen var vi innom en salatbar ala. BIT, men med ganske mange flere spennende saker å velge mellom. Flerfarget blomkål, rødbetter og granateple var noen av ingrediensene jeg slengte sammen i denne lille bollen.

IMG_7707

Vel hjemme er hverdagen tilbake, men å stå opp med vekkeklokke er jeg fortsatt ikke blitt helt vant til.

IMG_7731

♥ Malin

Legg igjen en kommentar